Leveringsvoorwaarden

Lees hier de Algemene leveringsvoorwaarden voor webaankopen van Movisie. Deze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle aankopen en aanmeldingen bij Movisie via deze website.

Gratis bijeenkomst

Indien u verhinderd bent, stellen wij het op prijs als u dit aan ons doorgeeft. Ook kunt u een collega in uw plaats sturen. Gelieve dit vooraf door te geven aan het Movisie Trainingsbureau via trainingsbureau@movisie.nl. 

Betaalde bijeenkomst

Indien u verhinderd bent, kunt u een collega in uw plaats te sturen. De kosten voor deelname komen dan voor rekening van uw collega en komen voor u te vervallen. Wel dient u dit vooraf door te geven aan het Movisie Trainingsbureau via trainingsbureau@movisie.nl. Is dit niet mogelijk en wilt u zich afmelden voor de bijeenkomst? Tot acht dagen voor de bijeenkomst bent u Movisie € 25 annuleringskosten verschuldigd. Bij annulering minder dan acht dagen voor de bijeenkomst bent u Movisie het volledige bedrag verschuldigd.

Training

Indien u verhinderd bent, kunt u een collega in uw plaats sturen. U dient dit wel vooraf door te geven aan het Movisie Trainingsbureau via trainingsbureau@movisie.nl. Is dit niet mogelijk en wilt u de training annuleren? Tot vier weken voor de training bent u Movisie € 25 annuleringskosten verschuldigd. Bij annulering minder dan vier weken voor de training bent u Movisie het volledige bedrag verschuldigd.

De annuleringsregeling voor trainingen en bijeenkomsten vindt u in de Algemene leveringsvoorwaarden voor webaankopen.

Klachten

Heeft u een klacht over een van onze trainingen? Geef het door via het klachtenformulier trainingen. Geef een zo nauwkeurig mogelijke omschrijving van uw klacht. U ontvangt zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen vier weken, van ons een reactie.

DownloadsTypeGrootte
April_2012_Leveringsvoorwaarden_webaankopenpdf58.46 KB