Meedenken over digitale strategie Movisie tijdens pizzasessie

30 augustus 2016
nieuwsbericht - 10 augustus 2016
 1140 keer gelezen

Momenteel ontwikkelen we als Movisie een nieuwe digitale strategie. Met deze strategie bepalen we hoe we beter gebruik kunnen maken van digitale technologie om de afstand tussen Movisie en onze doelgroepen te verkleinen. We willen jou van harte uitnodigen om mee te denken tijdens een pizzasessie op 30 augustus.

De nieuwe digitale strategie van Movisie willen we in nauwe samenwerking met onze doelgroepen (dat ben jij) ontwikkelen.

Pizzasessie bij Movisie

Op 30 augustus presenteren wij de contouren van onze digitale strategie. We laten zien welke uitdagingen wij voor Movisie zien in de komende jaren, welke rol digitale technologie daarin kan spelen en welke keuzen we willen maken. We zijn heel benieuwd naar jouw visie op deze digitale strategie.

De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 30 augustus 2016 van 17.00 - 19.00 uur op ons kantoor in Utrecht. Voor overheerlijke pizza wordt gezorgd. We sturen je ter voorbereiding een beknopt document met enige achtergrond en een overzicht van concrete vragen die wij met de deelnemers willen bespreken. Wanneer je ons een e-mail stuurt, nemen we contact met je op. Het aantal plaatsen is beperkt.

Movisie is het landelijk kennisinstituut en adviesbureau voor het sociaal domein. Onze 150 experts ontwikkelen, verzamelen en verspreiden toepasbare kennis en oplossingen voor sociale vraagstukken. Ons werk moet iets teweegbrengen. Wij bieden daarom toepasbare kennis, advies en oplossingen toegesneden op de doelgroep. Bijvoorbeeld in de vorm van trainingen, onderzoeken of methoden, maar ook steeds vaker in de vorm van digitale producten zoals websites, databanken en online leermateriaal.