Algemene voorwaarden

Bij Movisie kun je onder andere publicaties aanschaffen en trainingen afnemen. Hiervoor gelden onderstaande voorwaarden.

Leveringsvoorwaarden bijeenkomsten en trainingen

Door jezelf aan te melden, ga je akkoord met de Algemene leveringsvoorwaarden voor webaankopen.

Aanmeldprocedure

Aanmeldingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Je kunt je inschrijven via het inschrijfformulier. Voor enkele trainingen worden deelnamecriteria gehanteerd. Deelnemers worden dan op basis van een vragenlijst of een gesprek geselecteerd. Neem voor incompany trainingen vrijblijvend contact op met de trainer of het trainingsbureau, dan bespreken we de mogelijkheden.

Bericht van deelname

Na aanmelding ontvang je, ongeveer 2 weken vóór de startdatum, een definitief bericht van deelname. Bij onvoldoende aanmeldingen kan de training door Movisie worden geannuleerd. Je ontvangt daarvan tijdig bericht. Alleen als je een schriftelijke bevestiging van deelname ontvangt, kun je u aan de desbetreffende training deelnemen.

Betaling

Door het insturen van het aanmeldformulier verplicht je jezelf tot het betalen van het gevraagde bedrag. Na sluiting van de inschrijving krijg je een bevestiging van deelname en een factuur thuisgestuurd. Het volledige bedrag dient voor aanvang te zijn voldaan. In de prijs zijn koffie, thee en eventueel materiaal inbegrepen. Bij trainingen van een hele dag is ook de lunch inbegrepen.

Annulering

Annuleren kan alleen schriftelijk. Bij annulering brengt Movisie kosten in rekening.

Annuleren van een betaalde bijeenkomst

Indien je verhinderd bent, kun je een collega in jouw plaats te sturen. De kosten voor deelname komen dan voor rekening van je collega en komen voor jou te vervallen. Wel dien je dit vooraf door te geven aan het Movisie Trainingsbureau via trainingsbureau@movisie.nl. Is dit niet mogelijk en wil je jezelf afmelden? Tot acht dagen voor de bijeenkomst ben je Movisie € 25,00 (excl. btw) annuleringskosten verschuldigd. Bij annulering minder dan acht dagen voor de bijeenkomst ben je Movisie het volledige bedrag verschuldigd.

Annuleren van een betaalde training

Indien je verhinderd bent, kun je een collega in jouw plaats sturen. Je dient dit wel vooraf door te geven aan het Movisie Trainingsbureau via trainingsbureau@movisie.nl. Is dit niet mogelijk en wil je de training annuleren? Na aanmelding voor een training en verzending door Movisie van de eerste bevestiging van de aanmelding, is de aanmelder bij annulering tot twee weken voor de training € 25 annuleringskosten aan Movisie verschuldigd. Bij annulering minder dan twee weken voor de training is de aanmelder het volledige bedrag verschuldigd.

Annulering van een incompany of maatwerk training

Voor annulering van maatwerktrainingen gelden de voorwaarden die in de offerte zijn opgenomen.

Annuleren van een gratis training of bijeenkomst

Indien je verhinderd bent, stellen wij het op prijs als je dit aan ons doorgeeft. Ook kun je een collega in jouw plaats sturen. Gelieve dit vooraf door te geven aan het Movisie Trainingsbureau via trainingsbureau@movisie.nl

Certificaat

De deelnemers aan meerdaagse trainingen ontvangen na afloop een certificaat, mits ze aan de cursusvoorwaarden hebben voldaan. Zo ontvangen deelnemers aan meerdaagse trainingen na afloop een certificaat bij minimaal 80% aanwezigheid en als ze de opdrachten hebben uitgevoerd. Bij studiedagen of eendaagse trainingen wordt geen certificaat uitgereikt, tenzij de training geaccrediteerd is. In dat geval ontvangt de cursist een bewijs van deelname met registerpunten.

Kwaliteitsbewaking

Movisie schoolt al vele jaren een brede groep van professionals.Wij kunnen bogen op een jarenlange expertise in de overdracht van kennis en kunde. We werken uitsluitend met deskundige docenten die een voortrekkersrol vervullen op zijn of haar vakgebied. Het trainingsaanbod wordt jaarlijks aangepast aan actualiteit. Tot slot wordt het trainingsaanbod schriftelijk geëvalueerd en zo nodig aangepast. Zo staan wij garant voor de kwaliteit van ons trainingsaanbod.

Accreditering

Enkele van de trainingen in ons aanbod zijn geaccrediteerd door de volgende beroepsregisters: Registerplein (voorheen BAMw), NIP of NVO.

Klachten

Heb je een klacht over een van onze trainingen? Geef het door via het klachtenformulier. Geef een zo nauwkeurig mogelijke omschrijving van je klacht. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen vier weken, van ons een reactie.

Leveringsvoorwaarden webaankopen

Als je een bestelling plaatst, ga je akkoord met de Algemene leveringsvoorwaarden voor webaankopen.

Bestelprocedure

Bij een publicatie klik je op de knop 'bestellen'. Na plaatsing in het winkelmandje kun je desgewenst het aantal te bestellen items aanpassen. Je kunt vervolgens kiezen om 'verder te winkelen', waarbij u de werkwijze zoals hiervoor omschreven herhaalt totdat uw bestelling compleet is. Klik vervolgens op de knop 'Bestelling verzenden'. Je kunt nu aangeven of je de bestelling eventueel naar een afwijkend adres zou willen versturen. Vink aan dat je akkoord bent met de Algemene leveringsvoorwaarden voor webaankopen en klik vervolgens op 'bevestig bestelling'. De bestelprocedure is nu afgerond. De bestelling wordt, indien voorradig, binnen 3 tot 4 werkdagen geleverd per post. De factuur wordt meegestuurd met de bestelling.

Betalen

Bij het afrekenen van een publicatie in de webwinkel, kunt je gebruik maken van iDEAL of kiezen voor een factuur. De factuur wordt meegestuurd met de bestelling. De betaaltermijn bedraagt 14 dagen. 

Ruilen of retourneren?

Bij bestellingen via internet is de Wet Koop op Afstand van kracht. Dit betekent dat je zonder opgaaf van reden je bestelling binnen 14 dagen na aflevering terug kunt sturen. Hiervoor betaal je alleen de kosten van verzending.

Het item moet in dezelfde staat teruggestuurd worden, als waarin je het ontvangen hebt. Stuur het item met (een kopie van) de afleverbon en eventueel de reden van terugzending naar het retouradres dat op de afleverbon staat vermeld. Binnen 30 dagen na ontvangst van het geretourneerde item ontvang je het geld terug indien je al betaald hebt. Wil je een ander artikel, dan stuurt je eerst je bestelling retour. Daarna kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Klachten

Heb je een klacht over een webaankoop? Geef het door via het klachtenformulier. Geef een zo nauwkeurig mogelijke omschrijving van je klacht. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen vier weken, van ons een reactie.